2011. december 10., szombat

Párolt csirkemell gyümölcsmártásban

Igazi karácsonyt idéző fogás a következő. Bármilyen gyümölccsel el lehet készíteni, én most szederrel próbálkoztam, a lényeg, hogy a végén karácsony illata legyen a mártásnak. :)

Hozzávalók (2 személyre)
2 csirkemell
só, bors, szárított petrezselyem
400 gramm fagyasztott szeder
4 evőkanál cukor
1 csomag vaníliás cukor
1 dl fehér, félédes bor
fahéj, szegfűszeg

Elkészítése
  1. A csirkét sóval, borssal, petrezselyemmel fűszereztem és 15 percre beraktam a párolóedénybe. (Ha Neked nincs párolóedényed, akkor kevés olajon süsd ki a húst.)
  2. A szedret egy lábasba helyezem, aláöntöm a bort és addig főzöm, amíg a gyümölcs megpuhul és szétesik.
  3. Hozzáadom a fahéjat, a szegfűszeget és a vaníliás cukrot, majd belekeverem a cukrot is, amivel addig főzöm, amíg besűrűsödik.
  4. Botmixerrel krémesítem.
  5. Melegen, rizzsel tálalom.

0 megjegyzés:

Dí lo que piensas...